maandag 16 april 2018

Vierlande merklap Ancke #3

We zijn op de helft van de maand april, dus tijd voor 
een update van de Vierlande merklap.


Zoals je zelf al ziet, is er niet heel veel geborduurd aan de merklap.


Er zijn een paar leeuwtjes bij gekomen en dat is het.
's Avonds ben ik op dit moment vaak te moe en er is nog 
een andere reden.....

Op donderdag 17 mei ga ik naar Atelier Soedidee
voor de workshop 'Creatieve Zoom'.
Kruissteken borduren vind ik heerlijk, een open zoom
kan er ook nog af maar dan...dat afwerken.

Simone laat deze dag verschillende manieren zien
om een eigen draai aan je zoom te geven.
Per post ontving ik het huiswerk een vierkant in kruissteek
(Wie mij op Instagram volgt, heeft al iets voorbij zien komen).
In dat huiswerk heb ik al mijn energie gestoken, anders kan ik
niet beginnen op 17 mei.

Half Mei hoop ik 'Ancke" weer wat meer kruisjes gegeven te hebben.

Tot kruissteek!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten