dinsdag 3 oktober 2017

Nog steeds dezelfde stempelset alleen geen blaadjes...

 Als je eenmaal lekker bezig bent en alles klaar ligt,
is het leuk om meer mogelijkheden uit een stempelset te halen.
Vooral als je hem even te leen hebt.
De stempelset 'Thoughtful branches' heeft niet alleen leuke blaadjes.

Op dit moment verkleuren buiten de bladeren en sommigen
krijgen zo'n mooie goudtint...

Dit met gouden embossingpoeder weergegeven,
helaas niet zo goed zichtbaar op de foto's.

 De achtergrond van de vorige én deze kaart kleurde ik in
met de aqua painter en de inkt van de stempelkussens.
Als je het niet te nat doet, kan het op gewoon papier en envelop.

Deze kaart is clean and simpel, twijfel nog of ik er een
klein tekstje op zal stempelen. Laat het nu even zo en
kijk tegen de tijd dat ik hem verstuur wel.

Deze stempelset is helaas niet meer verkrijgbaar.
Mocht jij hem met de framelits willen verkopen dan
hou ik mij aanbevolen ! 
Graag even een privé berichtje sturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten