woensdag 3 mei 2017

Waarom het zo stil is op mijn blog

Even een kort berichtje van mij, het is tenslotte hier zo lang stil geweest.
Ik ben ernstig ziek geweest en had alle energie nodig om mezelf staande te houden.

Gelukkig gaat het nu weer wat beter, ben er nog niet
 maar af en toe kriebelt het om weer eens te knutselen.

Door gezondheidsredenen ben ik gestopt als demo van Stampin Up!
Jammer, maar ik heb nog steeds de prachtige materialen en
kan voorlopig nog vooruit omdat op te maken.

Zo maakte ik deze verjaardagskaart voor mijn Tante
met de "Garden in bloom' stempel en het bijbehorende
design papier 'English garden'.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Kaneeltje,
    Blij om je weer te lezen, ik heb je gemist.

    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent op je blog. Het is wel even schrikken dat je zo ziek bent geweest. Groetjes!

    ps, mooie kaart voor je tante

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om weer wat van je te lezen, heb vaak aan je gedacht. Fijn dat je weer terug bent in blogland, en heerlijk dat je bezig bent in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen