zaterdag 19 december 2015

Sneak Peek weeks "Have A Cuppa"


Vanaf 5 januari 2016 is het zover !
Dan zijn de nieuwe producten uit de Lente/Zomercatalogus
van Stampin' Up!® te bestellen en gaat de Sale-A-Bration van start.
Wat er zoal vanaf dan te bestellen is, laat ik jullie de komende weken
zien tijdens de Sneak Peek weeks.

Tijdens het doorbladeren van de Lente/zomercatalogus 
viel ik als een blok voor de "Have A Cuppa" serie !
Theekopjes & theepotje in vrolijke kleuren.

 Alles draait om thee....laat ik daar nou gek op zijn !
Ik maakte er twee kaarten mee.

Een leuke stempelset met framelits om de stempels
met de Big shot uit te stansen.
Koop je de stempelset en framelits samen als bundel,
dan krijg je 15% korting !

Kijk dat labeltje en citroenschijfje nou, schattig toch ?!

De teksten komen van de "Enjoy the Little Things" stempelset,
die hoort bij een voorjaarsproject kit waar ik in januari een
workshop mee ga geven. Later meer....

Een set waar je heel veel kanten mee op kan....
bijvoorbeeld erg leuk om te versturen met een theezakje !

Ben je nieuwsgierig geworden naar wat er allemaal aan komt ?

Stuur mij een mailtje en ik stuur gratis de Lente/Zomercatalogus
en de S-A-B-folder tegen betaling van de verzendkosten naar je toe.


Stempelset A Nice Cuppa & Enjoy the Little Things
Cups & Kettle framelits dies
Have a Cuppa Designer series paper
classic stampin'pad : hello honey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten