vrijdag 11 december 2015

Lighthearted leaves #3 Jingle bells, jingle bells.....

 Tot vanmiddag 18.00 uur kun je nog mee bestellen met de verzamelbestelling. 
Bestel je 43 euro of meer dan krijg je een extra cadeautje erbij
Omdat ik het leuk vind als iemand een bestelling bij mij plaatst,
geef ik graag een klein presentje als waardering.

 Bij de verzamelbestelling van december zit dit label,gemaakt met 
de 'Lighthearted leaves' stempel uit de Herfst/Wintercatalogus. 

Het label klingelt er vrolijk op los met al die belletjes eraan...

misschien klingelt het wel naar jouw toe.

"Jingle bells, jingle bells, jingle all the way.......

Als je a.s. zondag  13 december mij feliciteert met mijn verjaardag
maak je kans op één van deze kaartenmapjes. 
Een leuk mapje met vier kaarten en enveloppen.

Ik hoop op een berichtje van jou !

Fijn weekend !


1 opmerking:

  1. Mooi ! Heel tof !
    Van mij hoor je nog ,het staat al een week op mijn agenda !!.
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen