woensdag 9 december 2015

Ik ben (bijna) jarig & trakteer #2


Ja, het aftellen is nu echt begonnen !
Nog een paar nachtjes en dan ben ik jarig !

Profiteer van mijn traktaties :

Bestel je vóór vrijdag 11 december 18.00 uur bij mij 
voor 43 euro of meer aan Stampin'Up!® producten 
 dan krijg je van mij een CADEAU !
Creëer je hiermee een leuk project en stuur je hiervan 
een foto per mail naar mij toe....dan maak je KANS
 op een gratis MAKE & TAKE bij mij thuis !

Over 4 weken viert Stampin'Up!® een feestje, de Sale-A-Bration !
Tegelijkertijd verschijnt de Lente/Zomer catalogus  !
Van 5 januari t/m 31 maart krijg je bij een bestelling 
vanaf 60 euro gratis SAB producten.
Ik stuur bij je bestelling de Lente/Zomer catalogus en
 Sale-A-Bration folder mee.

Iedereen die bij mij de vorige maand besteld heeft, kan deze gratis af komen halen.

Plaats je geen bestelling maar wil je wel de catalogus en SAB-folder,
dan stuur ik ze voor € 3,76 naar je toe !

En vergeet het volgende niet.....


Als je mij a.s. zondag 13 december feliciteert via social media
dan maak je KANS op deze Give Away:

een kaartenmapje naar keuze !

Een kaartenmapje bevat 4 zelfgemaakte kaarten & enveloppen.

Dus pak je kans en laat wat van je horen !


1 opmerking:

  1. Wat leuk om met je verjaardag cadeautjes uit te delen :) Nog leuker dan ze te ontvangen!!

    BeantwoordenVerwijderen