donderdag 12 november 2015

Lighthearted Leaves

Als je demonstratrice wordt heb je natuurlijk ook
materialen nodig om te kunnen showen.
Tegen betaling van €129,- mag je zelf je starterskit
samenstellen en dan voor €175,- producten uitzoeken.
Mijn starterspakket kwam afgelopen vrijdag binnen !
Eén van de stempelsets die ik besteld heb, is
 'Lighthearted Leaves' uit de herfst/wintercatalogus.
Ik koos ervoor om de stempels in te kleuren met inkt
en een aqua painter.
Voor mijn eerste kaart koos ik tekst, 'believe'.
Ik geloof in mijzelf en heb er het vertrouwen in
dat er met de stap om met Stampin'Up! te beginnen
nieuwe deuren voor mij opengaan.

stempelset "lighthearted leaves'
stempelset 'gorgeous grunge'
classic stampin'pad : delightful dijon, watermelon wonder, night of navy & old olive
cardstock delightful dijon
cherry on top designer washi tape


3 opmerkingen:

  1. Deze kaart vind ik ontzettend mooi !
    Ook je boodschap erachter !
    Succes
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blogje! ik zag u via andere blogster, zo gaat dat in blogland, ik volg meestal blogjes
    die hebben dezelfde hobby's als ik, ik kijk naar om hier te bezoeken, groetjes ❤️‍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blogje! ik zag u via andere blogster, zo gaat dat in blogland, ik volg meestal blogjes
    die hebben dezelfde hobby's als ik, ik kijk naar om hier te bezoeken, groetjes ❤️‍

    BeantwoordenVerwijderen