maandag 16 november 2015

Let op ! Wegens SUper actie verandert mijn besteldatum !!!

Ga ik deze week mijn eerste verzamelbestelling doen,
 komt Stampin'Up!® met een geweldige actie !
Daarom vervroeg ik de datum voor de eerste bestelling naar 20 november,
zodat jullie van deze actie gebruik kunnen maken.

De volgende stempelsets zijn nu verkrijgbaar met 20% korting :

De 'gorgeous grunge' stempelset staat er ook tussen !
Mijn meest gebruikte stempel met die spetters.
Dub je allang over een bepaalde stempel en zit hij erbij,
geniet dan van de 20% korting !

Geef je bestelling dan voor a.s. donderdag 19 november
vóór 18.00 uur door : kreaneeltje@gmail.com
Dan kun je nog meedoen met de verzamelbestelling !




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je nu demonstratrice bent voor deze spulletjes.

    Helaas voor jou werk ik niet met papier !
    Dochter wel maar kan zelf wel een winkeltje beginnen, zo (té) veel ;))

    Succes én plezier !!

    Ach en borduren komt ook wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette, als ik bestel bij jou, wanneer heb ik de stempels dan in huis? (zag namelijk voor kerst nog een mooie!)

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen