woensdag 20 mei 2015

Hoogspanningsveld

In februari startte ik met een tussendoortje.
Het borduren duurde wat langer omdat ik 
na dacht over welke 'a' ik nou zou borduren....
Vorige week hakte ik de knoop door en koos ik
voor de Friese variant, gewoon lekker borduren
van het patroon en niet te moeilijk doen.
Stress moet ik even vermijden.
Op dit moment bevind ik mij in een hoogspanningsveld.
Mijn hoofd en lijf zijn overspannen volgens
huis- en bedrijfsarts. Zelf had ik het in eerste instantie
niet door, nu helaas wel.....
 Achteraf heeft mijn lichaam al veel eerder seinen afgegeven.
De vele veranderingen en onzekerheden op mijn werk,
deed veel met mij. Ik dacht steeds 'het komt wel weer goed'.
 Totdat ik wakker werd en alleen maar kon huilen.....
en nu zit ik met de gebakken peren ......
met deze voltooide biscornu !
Ben best wel trots op mijn 1e biscornu !
Heerlijk om ernaar te kijken.
Om er spelden in te stoppen daar heb ik nog moeite mee.

3 opmerkingen:

  1. Heftig joh, ja we gaan altijd een stap (je) te ver. Hoop dat je je rust kan vinden.

    Het lukt je iig zo'n prachtig kussentje te maken mét mooi bijpassende A !
    mijn 1e biscornu ligt al jaren te wachten ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte en beterschap. Je biscornu is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk kom je snel weer uit dat dal! Stress is een raar beestje!
    Ondertussen heb je wel een mooie biscornu gemaakt! Ik wil dat al jaren doen maar er komt steeds weer iets tussen = dingen die af moeten of andere leuke dingen waar directe mee begonnen moet worden ... klinkt bekend denk ik zo :-)!
    Mooi patroontje ... zou ik mogen weten waar je dat gevonden hebt?
    Ik wens je alvast een zonovergoten weekend!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen