woensdag 4 maart 2015

Doen is durven ?

 Vaak zit er een soort angst in mij om iets te gaan beginnen.
Ik wil het graag goed doen , want dat scheelt tijd.
Dan ga ik mij verdiepen op internet of in boeken en 
dat kost zoveel tijd extra, terwijl de tijd om te hobby-en schaars is.
Noem het faalangst of perfectionisme.....
Vorige week ontstond er een idee in mijn hoofd
met de bloesemtakstempel.
I.p.v. eerst lang te gaan zoeken,kijken en uit te stellen, 
zei ik tegen mezelf; 
'Pak die stempel en ga ermee aan de slag !'
Zo ontstond deze bladzijde in een schrift.

Het idee wat in mijn hoofd zit, komt later want
heb deze week weinig tijd om te knutselen.
Maar de eerste stap is gezet !

Is het nou ; 'Doen is durven'
of 'Durven is doen' ?

Wat vinden jullie ?

3 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar wat je schrijft! En weet je..ik ga vandaag dankzij jou die eerste stap ook gewoon zetten...hik er al weken tegenaan!!! Het ziet er super uit..verheug je maar alvast op de vogende stap ;) Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd welke stap jij hebt gezet ! Op jouw blog wordt ik nog niet wijzer. Leuk zeg, dat granny haken nav hoe je je voelt. Een soort creatieve therapie.

      Verwijderen
  2. Het is supermooi geworden! En zo'n oefenboek/schetsboek vind ik ideaal. Tijdens het 'oefenen'/proberen komen vaak de beste ideeën boven.

    BeantwoordenVerwijderen