zondag 15 februari 2015

Groot en klein Paasproject

Mijn contract veranderde in januari van 24 uur per week
na een minimaal 8 en maximaal 24 urig contract.
Ik dacht minder te gaan werken en gaf mij op
om samen met Anneke het Paasproject te gaan organiseren.
Het minder werken heeft 2 weken geduurd....
sindsdien werk ik gemiddeld weer 24 uur per week.
Alleen zijn alle randvoorwaarden gebaseerd op 8 uur....
(en krijg ik de overuren een maand later...)
De laatste weken zijn daarom extra druk geweest.
 Het maken van een projectverbeelding kost veel tijd.
Anneke regelde de basis, het zagen van de plank en cirkels. 
Ik nam de verdere uitwerking voor mijn rekening.
Het lijkt net scrappen, alleen dan iets groter....
Op het laatst te veel gehaast, erger me aan
de grote witte letters. Die niet lekker in de lijn lopen.....
Zo stond het vanmorgen in de kerk.
En we zijn er trots op dat het gelukt is.

De ouderen in seniorencentrum De Zevenster 
zijn via beeld en geluid op zondagmorgen
verbonden met onze kerk.
Voor hun wilde ik een kleinere projectverbeelding
maken, alleen de tijd ontbrak.
Gisterenmorgen was ik vroeg wakker en maakte
ik een begin, vanmorgen heb ik hem afgemaakt.
Zo kunnen zij het Paasproject ook van dichtbij
meemaken.

We gaan op weg naar het Paasfeest !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten