zondag 21 december 2014

Vierde advent

De boom wordt steeds voller....
(helaas staat de echte boom nog steeds niet...)
Vorig weekend een druk weekend gehad,
de 12e was mijn vader jarig, de 13e ikzelf
en de 14e vierde mijn vriendin en zoon hun verjaardag.
Afgelopen week had ik vrij van mijn werk, maar ik heb
meer gewerkt dan genoten van de vrije dagen.
Hierover volgt later deze week meer.....
Gelukkig dat we via zo'n adventsproject nog tijd maken
om ons voor te bereiden op Kerst.
Helaas kwam  het de laatste dagen wel vaker voor 
dat we een paar dagen tegelijk lazen......

Vanmiddag is het kerstfeest van de kinderdienst
 van onze kerk, daarom nu een lekkere
luie zondagmorgen.

Vanavond na het eten steken we
 het vierde kaarsje aan en zingen :

'Kijk eens aan,kijk eens aan,
steek het vierde kaarsje aan,
want wij wachten en wij dromen
dat het kerstfeest weer zal komen.
Langs de zon en langs de maan,
is de ster op weg gegaan.

Weet je wat God van ons vraagt ?
Dat je eerlijk bent vandaag.
Durf te geven,durf te hopen,
durf te leven recht en open.
maak de bergen van het kwaad
tot een plein,een vlakke straat.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten