vrijdag 26 december 2014

Kerststeekjes

Gistermiddag een gezellige kerstlunch
met mijn schoonfamilie gehad.
Nichtje Mo was dit jaar met haar Onno 
gaan samenwonen en had ons uitgenodigd bij hun thuis.
Na het avondeten bij ons thuis ging de laatste ster 
 gisteravond bovenop de kerstboom;
een Kindje gewikkeld in doeken.
Hiermee is de kerstboom compleet.
Nu zit ik in pyama lekker te lummelen borduren en
te luisteren naar de top 2000.....
heerlijk om weer eens naald en draad vast te hebben
na een aantal drukke weken.
Ondertussen geniet ik van het kerststukje wat Stijn (DS)
op school heeft gemaakt met kaarsen gekocht,
 op de kerstmarkt van mijn werk, bij stichting Orion.
Ga nu gauw verder....heb nog wat steekjes te gaan
en hoop het klaar te hebben voordat mijn ouders 
vanmiddag komen gourmetten/kaasfonduen.....

Genieten jullie ook zo van deze extra vrije dag ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten