zondag 7 december 2014

Dag Sinterklaasje !

Vrijdagavond vierden we Sinterklaas met mijn ouders
en gisteravond met mijn schoonfamilie.
Stijn kreeg zijn eerste echte schaatsen als surprise.
Helaas moest er 1 kapot voor zijn cadeau;
een briefje waar zijn cadeautjes lagen.
Nicht Guusje was het creatieve brein achter deze surprise.

Mijn surprise was een bejaarde dame,
 die het heerlijk vond om bij ons een gezellige avond
 te mogen meemaken, i.p.v. in het zorgcentrum te zijn.
Met een ontzettend leuk gedicht erbij !
Dit refereert aan mijn werk als activiteitenbegeleidster.
Alleen moest zij even verschoond worden....
en daar bevonden zich mijn cadeaus.
De flow, ariadne brocante en chocolade kruidnootjes,mmm.

Alle cadeautjes in huis zijn opgeruimd,
 we zijn ontzettend verwend.

Nu is het tijd om het huis langzaam in kerstsfeer
te gaan onderdompelen.......
Langzaam, want volgende week ben ik jarig
en daarna komt de kerstboom pas in huis.

2 opmerkingen:

  1. Dat waren heerlijke avondjes. Jouw surprise is een flinke dame, erg leuk! Van die schaatsen is ook werk gemaakt, ze lijken bijna echt.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wie heeft die leuke dame bedacht? (-:

    Lekker nagenieten en veel plezier met de voorbereidingen voor je verjaardag. Ons huis is al helemaal in kerstsfeer. Wij hebben onze wit-houten kerstboom al sinds 1. Adventszondag in de kamer staan. Het is mij helaas niet gelukt om een adventskrans te maken...

    BeantwoordenVerwijderen