vrijdag 8 augustus 2014

Vernaaide linten in augustus

Het 14e lint is af.....
Onder alle linten die geborduurd zijn,
heb ik het hokjesrandje geborduurd. 
Zie je in het midden nog het kleine randje,
waar ik hier(klik) over blogte. 
Die moet ik nog overnieuw doen.
De geborduurde linten zijn voorzien
 van alle 1-draadsfiguurtjes.
En ik ben gestart met het 16e en laatste lint.
Het 15e lint wat zich bovenaan de merklap bevindt,
is nog niet veranderd. Hier zie je de merklap zoals hij er nu uitziet.

Ben nu al een beetje aan het denken 
wat ik met deze merklap ga doen.
Ga ik hem laten inlijsten ?
Zal ik er een open zoom omheen maken ? 
(dan kom ik net wat stof aan de zijkanten te kort)

Wie heeft er een goed idee ?

Tot volgende maand !
Misschien is hij dan klaar.....




1 opmerking:

  1. Fijn dat je linten al zo ver vorderen, maar wat zul je ze nog missen als ze af zijn. Ik ben benieuwd hoe je het gaat doen. Die van mij zit nog steeds los ingelijst.

    BeantwoordenVerwijderen